TAP:Next Image / LONG TAP:Detail
昼の高知ハウス看板
Sign
高知ハウスの企業広告として、高知市中心部のビル屋上に設置された看板のデザインを制作。
As a corporate advertisement for Kochi House, we designed a signboard installed on the rooftop of a building in central Kochi City.

Client. 高知ハウス(2025)
D. 白石 遼 Pm. 池田 友則
夜の高知ハウス看板
Sign
高知ハウスの企業広告として、高知市中心部のビル屋上に設置された看板のデザインを制作。
As a corporate advertisement for Kochi House, we designed a signboard installed on the rooftop of a building in central Kochi City.

Client. 高知ハウス(2025)
D. 白石 遼 Pm. 池田 友則
高知ハウス看板アップ
Sign
高知ハウスの企業広告として、高知市中心部のビル屋上に設置された看板のデザインを制作。
As a corporate advertisement for Kochi House, we designed a signboard installed on the rooftop of a building in central Kochi City.

Client. 高知ハウス(2025)
D. 白石 遼 Pm. 池田 友則
上町池澤本店の「ぽん酢」と「ポンカンぽん酢」
Package
老舗魚商“上町池澤本店のぽん酢”のラベルを制作。昔から販売されていたかのような懐かしさと、和の上品さを基調にデザインを作成。
Created a label for “ponzu (Japanese citrus juice) for Kamimachi Ikezawa Honten,” a long-established fish merchant. We created a design based on nostalgia and Japanese elegance, as if it had been sold for a long time.

Client. 上町池澤本店(2025)
D. 白石 遼
上町池澤本店の「ぽん酢」アップ
Package
老舗魚商“上町池澤本店のぽん酢”のラベルを制作。昔から販売されていたかのような懐かしさと、和の上品さを基調にデザインを作成。
Created a label for “ponzu (Japanese citrus juice) for Kamimachi Ikezawa Honten,” a long-established fish merchant. We created a design based on nostalgia and Japanese elegance, as if it had been sold for a long time.

Client. 上町池澤本店(2025)
D. 白石 遼
上町池澤本店の「ぽん酢」アップ
Package
老舗魚商“上町池澤本店のぽん酢”のラベルを制作。昔から販売されていたかのような懐かしさと、和の上品さを基調にデザインを作成。
Created a label for “ponzu (Japanese citrus juice) for Kamimachi Ikezawa Honten,” a long-established fish merchant. We created a design based on nostalgia and Japanese elegance, as if it had been sold for a long time.

Client. 上町池澤本店(2025)
D. 白石 遼
サルベージコウチののれん
Ci/Vi/Bi, Wear, Web
古材や古道具を回収し、家具制作やリフォーム事業を行う“SALVAGE KOCHI”のロゴ・サイン・ウェブなどグラフィックツール一式を制作。
Created a complete set of graphic tools including logo, signage, and website for “Salvage Kochi,” a furniture production and renovation business that collects used lumber and antiques.

Client. SALVAGE KOCHI(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
サルベージコウチの店内
Ci/Vi/Bi, Wear, Web
古材や古道具を回収し、家具制作やリフォーム事業を行う“SALVAGE KOCHI”のロゴ・サイン・ウェブなどグラフィックツール一式を制作。
Created a complete set of graphic tools including logo, signage, and website for “Salvage Kochi,” a furniture production and renovation business that collects used lumber and antiques.

Client. SALVAGE KOCHI(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
サルベージコウチのショップカード
Ci/Vi/Bi, Wear, Web
古材や古道具を回収し、家具制作やリフォーム事業を行う“SALVAGE KOCHI”のロゴ・サイン・ウェブなどグラフィックツール一式を制作。
Created a complete set of graphic tools including logo, signage, and website for “Salvage Kochi,” a furniture production and renovation business that collects used lumber and antiques.

Client. SALVAGE KOCHI(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
サルベージコウチのフラッグ
Ci/Vi/Bi, Wear, Web
古材や古道具を回収し、家具制作やリフォーム事業を行う“SALVAGE KOCHI”のロゴ・サイン・ウェブなどグラフィックツール一式を制作。
Created a complete set of graphic tools including logo, signage, and website for “Salvage Kochi,” a furniture production and renovation business that collects used lumber and antiques.

Client. SALVAGE KOCHI(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
上町池澤本店の酒盗正面
Package
高知で150年以上続く老舗魚屋“上町池澤本店のかつお酒盗”のパッケージを制作。歴史の重みと品格を持たせるため印刷では金箔を使用。
We produced a package for “sake-thief for Kamimachi Ikezawa Honten,” a long-established fresh fish store in Kochi that has been in business for over 150 years. Gold leaf was used for printing to give the product a sense of history and dignity.

Client. 上町池澤本店(2024)
D. 中澤 之雅
上町池澤本店の酒盗アップ
Package
高知で150年以上続く老舗魚屋“上町池澤本店のかつお酒盗”のパッケージを制作。歴史の重みと品格を持たせるため印刷では金箔を使用。
We produced a package for “sake-thief for Kamimachi Ikezawa Honten,” a long-established fresh fish store in Kochi that has been in business for over 150 years. Gold leaf was used for printing to give the product a sense of history and dignity.

Client. 上町池澤本店(2024)
D. 中澤 之雅
コウチトータルクリーンの名刺
Ci/Vi/Bi, Graphics
清掃会社“Kochi Total Clean”のロゴ、名刺、ウェアを制作。名刺ではイラストのテイストに合わせ、自然な色ずれが発生するように活版印刷を使用。
Logo, business cards, and apparel for a cleaning company, “Kochi Total Clean.” The business cards were produced using letterpress printing to match the taste of the illustrations and to produce natural blurring during printing.

Client. Kochi Total Clean(2024)
D. 白石 遼 Il.中澤 之雅
コウチトータルクリーンの名刺アップ
Ci/Vi/Bi, Graphics
清掃会社“Kochi Total Clean”のロゴ、名刺、ウェアを制作。名刺ではイラストのテイストに合わせ、自然な色ずれが発生するように活版印刷を使用。
Logo, business cards, and apparel for a cleaning company, “Kochi Total Clean.” The business cards were produced using letterpress printing to match the taste of the illustrations and to produce natural blurring during printing.

Client. Kochi Total Clean(2024)
D. 白石 遼 Il.中澤 之雅
コウチトータルクリーンの名刺アップ裏面
Ci/Vi/Bi, Graphics
清掃会社“Kochi Total Clean”のロゴ、名刺、ウェアを制作。名刺ではイラストのテイストに合わせ、自然な色ずれが発生するように活版印刷を使用。
Logo, business cards, and apparel for a cleaning company, “Kochi Total Clean.” The business cards were produced using letterpress printing to match the taste of the illustrations and to produce natural blurring during printing.

Client. Kochi Total Clean(2024)
D. 白石 遼 Il.中澤 之雅
コウチトータルクリーンTシャツ
Ci/Vi/Bi, Graphics
清掃会社“Kochi Total Clean”のロゴ、名刺、ウェアを制作。名刺ではイラストのテイストに合わせ、自然な色ずれが発生するように活版印刷を使用。
Logo, business cards, and apparel for a cleaning company, “Kochi Total Clean.” The business cards were produced using letterpress printing to match the taste of the illustrations and to produce natural blurring during printing.

Client. Kochi Total Clean(2024)
D. 白石 遼 Il.中澤 之雅
コウチトータルクリーンTシャツのアップ
Ci/Vi/Bi, Graphics
清掃会社“Kochi Total Clean”のロゴ、名刺、ウェアを制作。名刺ではイラストのテイストに合わせ、自然な色ずれが発生するように活版印刷を使用。
Logo, business cards, and apparel for a cleaning company, “Kochi Total Clean.” The business cards were produced using letterpress printing to match the taste of the illustrations and to produce natural blurring during printing.

Client. Kochi Total Clean(2024)
D. 白石 遼 Il.中澤 之雅
エフエム高知のパンフレット表紙
Graphics, Wear
高知を代表するラジオ局“HISIX”のパンフレットを制作。南国らしいさわやかなイラストで、高知の景色や潮風を感じられるようにデザイン。
We produced a pamphlet for “HISIX,” a radio station representing Kochi. The design was based on a fresh, tropical illustration that captures the scenery and sea breeze of Kochi.

Client. エフエム高知(2024)
D. 白石 遼 Il. 中澤 之雅
エフエム高知のパンフレット中面
Graphics, Wear
高知を代表するラジオ局“HISIX”のパンフレットを制作。南国らしいさわやかなイラストで、高知の景色や潮風を感じられるようにデザイン。
We produced a pamphlet for “HISIX,” a radio station representing Kochi. The design was based on a fresh, tropical illustration that captures the scenery and sea breeze of Kochi.

Client. エフエム高知(2024)
D. 白石 遼 Il. 中澤 之雅
エフエム高知のパンフレット中面
Graphics, Wear
高知を代表するラジオ局“HISIX”のパンフレットを制作。南国らしいさわやかなイラストで、高知の景色や潮風を感じられるようにデザイン。
We produced a pamphlet for “HISIX,” a radio station representing Kochi. The design was based on a fresh, tropical illustration that captures the scenery and sea breeze of Kochi.

Client. エフエム高知(2024)
D. 白石 遼 Il. 中澤 之雅
ぽっぽベーカリーの商品タグ
Package
安芸市ぢばさん市場内のベーカリーショップ“ぽっぽベーカリー”の商品のパッケージを制作。焼きたてパンのぬくもりや親しみやすさが老若男女に伝わるよう、温かみのあるビジュアルで表現。
We produced packaging for the products of “Poppo Bakery,” a bakery store in Aki City's Jibasan Market. The warmth and friendliness of freshly baked bread is conveyed to men and women of all ages through warm visuals.

Client. 一般社団法人 安芸市観光協会(2024)
D.Il. 中澤 之雅
ぽっぽベーカリーのパネトーネ
Package
安芸市ぢばさん市場内のベーカリーショップ“ぽっぽベーカリー”の商品のパッケージを制作。焼きたてパンのぬくもりや親しみやすさが老若男女に伝わるよう、温かみのあるビジュアルで表現。
We produced packaging for the products of “Poppo Bakery,” a bakery store in Aki City's Jibasan Market. The warmth and friendliness of freshly baked bread is conveyed to men and women of all ages through warm visuals.

Client. 一般社団法人 安芸市観光協会(2024)
D.Il. 中澤 之雅
ぽっぽベーカリーのパウンドケーキ
Package
安芸市ぢばさん市場内のベーカリーショップ“ぽっぽベーカリー”の商品のパッケージを制作。焼きたてパンのぬくもりや親しみやすさが老若男女に伝わるよう、温かみのあるビジュアルで表現。
We produced packaging for the products of “Poppo Bakery,” a bakery store in Aki City's Jibasan Market. The warmth and friendliness of freshly baked bread is conveyed to men and women of all ages through warm visuals.

Client. 一般社団法人 安芸市観光協会(2024)
D.Il. 中澤 之雅
アクシスプラン名刺
Graphics, Web
“アクシスプラン”の名刺・HP・封筒のデザインをリニューアル。
Renewal of business card, website, and envelope design for “AXIS PLAN.”

Client. AXIS PLAN(2024)
D. 白石 遼
アクシスプラン名刺のアップ
Graphics, Web
“アクシスプラン”の名刺・HP・封筒のデザインをリニューアル。
Renewal of business card, website, and envelope design for “AXIS PLAN.”

Client. AXIS PLAN(2024)
D. 白石 遼
高知けいりん「よさこい賞争覇戦」ポスター
Goods, Poster
“高知けいりん”のポスター・Tシャツ・トートバッグ・缶バッジなどのグッズ一式を制作。競輪場への関心喚起と来場のきっかけづくりを図るため、若年層やファミリー層へのアプローチを意識し、可愛らしく可笑しみのあるビジュアルで展開。
A set of goods including posters, T-shirts, tote bags, and badges were produced for “Kochi Keirin.” The visuals are cute and funny, and are designed to attract young people and families in order to arouse their interest in bicycle racing and encourage them to visit the venue.

Client. 高知けいりん(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il.D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
高知けいりん「坂本龍馬杯」のポスター
Goods, Poster
“高知けいりん”のポスター・Tシャツ・トートバッグ・缶バッジなどのグッズ一式を制作。競輪場への関心喚起と来場のきっかけづくりを図るため、若年層やファミリー層へのアプローチを意識し、可愛らしく可笑しみのあるビジュアルで展開。
A set of goods including posters, T-shirts, tote bags, and badges were produced for “Kochi Keirin.” The visuals are cute and funny, and are designed to attract young people and families in order to arouse their interest in bicycle racing and encourage them to visit the venue.

Client. 高知けいりん(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il.D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
高知けいりんトートバッグ
Goods, Poster
“高知けいりん”のポスター・Tシャツ・トートバッグ・缶バッジなどのグッズ一式を制作。競輪場への関心喚起と来場のきっかけづくりを図るため、若年層やファミリー層へのアプローチを意識し、可愛らしく可笑しみのあるビジュアルで展開。
A set of goods including posters, T-shirts, tote bags, and badges were produced for “Kochi Keirin.” The visuals are cute and funny, and are designed to attract young people and families in order to arouse their interest in bicycle racing and encourage them to visit the venue.

Client. 高知けいりん(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il.D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
高知けいりんバッチ
Goods, Poster
“高知けいりん”のポスター・Tシャツ・トートバッグ・缶バッジなどのグッズ一式を制作。競輪場への関心喚起と来場のきっかけづくりを図るため、若年層やファミリー層へのアプローチを意識し、可愛らしく可笑しみのあるビジュアルで展開。
A set of goods including posters, T-shirts, tote bags, and badges were produced for “Kochi Keirin.” The visuals are cute and funny, and are designed to attract young people and families in order to arouse their interest in bicycle racing and encourage them to visit the venue.

Client. 高知けいりん(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il.D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
高知けいりんTシャツ
Goods, Poster
“高知けいりん”のポスター・Tシャツ・トートバッグ・缶バッジなどのグッズ一式を制作。競輪場への関心喚起と来場のきっかけづくりを図るため、若年層やファミリー層へのアプローチを意識し、可愛らしく可笑しみのあるビジュアルで展開。
A set of goods including posters, T-shirts, tote bags, and badges were produced for “Kochi Keirin.” The visuals are cute and funny, and are designed to attract young people and families in order to arouse their interest in bicycle racing and encourage them to visit the venue.

Client. 高知けいりん(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il.D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
高知けいりんTシャツのアップ
Goods, Poster
“高知けいりん”のポスター・Tシャツ・トートバッグ・缶バッジなどのグッズ一式を制作。競輪場への関心喚起と来場のきっかけづくりを図るため、若年層やファミリー層へのアプローチを意識し、可愛らしく可笑しみのあるビジュアルで展開。
A set of goods including posters, T-shirts, tote bags, and badges were produced for “Kochi Keirin.” The visuals are cute and funny, and are designed to attract young people and families in order to arouse their interest in bicycle racing and encourage them to visit the venue.

Client. 高知けいりん(2024)
Ad.D. 白石 遼 Il.D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
エンジェルケーキパッケージの正面
Package
道の駅大山で販売されている“ANGEL CAKE”のロゴ、パッケージを制作。
Created the logo and packaging for “ANGEL CAKE” sold at Roadside Station Daisen.

Client. 道の駅 大山(2024)
D. 中澤 之雅
エンジェルケーキパッケージのアップ
Package
道の駅大山で販売されている“ANGEL CAKE”のロゴ、パッケージを制作。
Created the logo and packaging for “ANGEL CAKE” sold at Roadside Station Daisen.

Client. 道の駅 大山(2024)
D. 中澤 之雅
エンジェルケーキ商品
Package
道の駅大山で販売されている“ANGEL CAKE”のロゴ、パッケージを制作。
Created the logo and packaging for “ANGEL CAKE” sold at Roadside Station Daisen.

Client. 道の駅 大山(2024)
D. 中澤 之雅
グリーンレモンビールシリーズ集合
Package
高知県産グリーンレモンを使用したクラフトビール“黒潮グリーンレモンビール”シリーズのラベルデザイン。黒潮町の海辺の風景や人物を描いた爽やかなイラストで、旅情と南国感を表現。
Label design for the “Kuroshio Green Lemon Beer” series, a craft beer using green lemons produced in Kochi Prefecture. The refreshing illustration depicts the seaside scenery and people of Kuroshio-cho, expressing a sense of travel and the tropics.

Client. 有限会社ビオス(2023)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
グリーンレモンビールレッドの上部アップ
Package
高知県産グリーンレモンを使用したクラフトビール“黒潮グリーンレモンビール”シリーズのラベルデザイン。黒潮町の海辺の風景や人物を描いた爽やかなイラストで、旅情と南国感を表現。
Label design for the “Kuroshio Green Lemon Beer” series, a craft beer using green lemons produced in Kochi Prefecture. The refreshing illustration depicts the seaside scenery and people of Kuroshio-cho, expressing a sense of travel and the tropics.

Client. 有限会社ビオス(2023)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
グリーンレモンビールレッドのアップ
Package
高知県産グリーンレモンを使用したクラフトビール“黒潮グリーンレモンビール”シリーズのラベルデザイン。黒潮町の海辺の風景や人物を描いた爽やかなイラストで、旅情と南国感を表現。
Label design for the “Kuroshio Green Lemon Beer” series, a craft beer using green lemons produced in Kochi Prefecture. The refreshing illustration depicts the seaside scenery and people of Kuroshio-cho, expressing a sense of travel and the tropics.

Client. 有限会社ビオス(2023)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
グリーンレモンビール正面
Package
高知県産グリーンレモンを使用したクラフトビール“黒潮グリーンレモンビール”シリーズのラベルデザイン。黒潮町の海辺の風景や人物を描いた爽やかなイラストで、旅情と南国感を表現。
Label design for the “Kuroshio Green Lemon Beer” series, a craft beer using green lemons produced in Kochi Prefecture. The refreshing illustration depicts the seaside scenery and people of Kuroshio-cho, expressing a sense of travel and the tropics.

Client. 有限会社ビオス(2023)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
グリーンレモンビールのアップ
Package
高知県産グリーンレモンを使用したクラフトビール“黒潮グリーンレモンビール”シリーズのラベルデザイン。黒潮町の海辺の風景や人物を描いた爽やかなイラストで、旅情と南国感を表現。
Label design for the “Kuroshio Green Lemon Beer” series, a craft beer using green lemons produced in Kochi Prefecture. The refreshing illustration depicts the seaside scenery and people of Kuroshio-cho, expressing a sense of travel and the tropics.

Client. 有限会社ビオス(2023)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
焼肉と土鍋ごはん堂々の店舗
Ci/Vi/Bi, Graphics, Sign
大阪の天神橋筋六丁目にオープンした“焼肉と土鍋ごはん 堂々”のロゴマークからツール、サインなど一式を制作。
Created the logo, tools, signage, etc. for “Yakiniku and Earthen Pot Gohan Doitsu,” which opened in Tenjinbashisuji Rokucho, Osaka.

Client. 株式会社MARK(2023)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
焼肉と土鍋ごはん堂々のロゴ
Ci/Vi/Bi, Graphics, Sign
大阪の天神橋筋六丁目にオープンした“焼肉と土鍋ごはん 堂々”のロゴマークからツール、サインなど一式を制作。
Created the logo, tools, signage, etc. for “Yakiniku and Earthen Pot Gohan Doitsu,” which opened in Tenjinbashisuji Rokucho, Osaka.

Client. 株式会社MARK(2023)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
シーニックキャンプのフラッグ
Ci/Vi/Bi, Wear
交流することを目的としたキャンプスタイルの企画“SCENIC CAMP”。ロゴ・サイン・グラフィック一式を制作。
“SCENIC CAMP” is a camping style project for the purpose of socializing. Logo, signage, and graphics were created.

Client. SCENIC CAMP(2022)
Ad. 池田 友則 D. 中澤 之雅
シーニックキャンプのロゴ
Ci/Vi/Bi, Wear
交流することを目的としたキャンプスタイルの企画“SCENIC CAMP”。ロゴ・サイン・グラフィック一式を制作。
“SCENIC CAMP” is a camping style project for the purpose of socializing. Logo, signage, and graphics were created.

Client. SCENIC CAMP(2022)
Ad. 池田 友則 D. 中澤 之雅
シーニックキャンプTシャツ
Ci/Vi/Bi, Wear
交流することを目的としたキャンプスタイルの企画“SCENIC CAMP”。ロゴ・サイン・グラフィック一式を制作。
“SCENIC CAMP” is a camping style project for the purpose of socializing. Logo, signage, and graphics were created.

Client. SCENIC CAMP(2022)
Ad. 池田 友則 D. 中澤 之雅
シーニックキャンプTシャツロゴアップ
Ci/Vi/Bi, Wear
交流することを目的としたキャンプスタイルの企画“SCENIC CAMP”。ロゴ・サイン・グラフィック一式を制作。
“SCENIC CAMP” is a camping style project for the purpose of socializing. Logo, signage, and graphics were created.

Client. SCENIC CAMP(2022)
Ad. 池田 友則 D. 中澤 之雅
シーニックキャンプTシャツのアップ
Ci/Vi/Bi, Wear
交流することを目的としたキャンプスタイルの企画“SCENIC CAMP”。ロゴ・サイン・グラフィック一式を制作。
“SCENIC CAMP” is a camping style project for the purpose of socializing. Logo, signage, and graphics were created.

Client. SCENIC CAMP(2022)
Ad. 池田 友則 D. 中澤 之雅
おつまみえのきのパッケージ正面
Package
横田きのこが販売する、高知県産えのきを使用した珍味“おつまみえのき”のパッケージを制作。愉快なキャラクターと軽やかな文字で、ユーモアと素材感を強調。
Yokota Kinoko created the packaging for “Otsumami Enoki,” a delicacy made from enoki mushrooms grown in Kochi Prefecture. The fun characters and light text emphasize the humor and the ingredients.

Client. 横田きのこ(2022)
D.Il. 中澤 之雅
おつまみえのきのパッケージ
Package
横田きのこが販売する、高知県産えのきを使用した珍味“おつまみえのき”のパッケージを制作。愉快なキャラクターと軽やかな文字で、ユーモアと素材感を強調。
Yokota Kinoko created the packaging for “Otsumami Enoki,” a delicacy made from enoki mushrooms grown in Kochi Prefecture. The fun characters and light text emphasize the humor and the ingredients.

Client. 横田きのこ(2022)
D.Il. 中澤 之雅
おつまみえのきのパッケージアップ
Package
横田きのこが販売する、高知県産えのきを使用した珍味“おつまみえのき”のパッケージを制作。愉快なキャラクターと軽やかな文字で、ユーモアと素材感を強調。
Yokota Kinoko created the packaging for “Otsumami Enoki,” a delicacy made from enoki mushrooms grown in Kochi Prefecture. The fun characters and light text emphasize the humor and the ingredients.

Client. 横田きのこ(2022)
D.Il. 中澤 之雅
青いしろくまのロゴ
Ci/Vi/Bi
道の駅 あぐり窪川の一角にある、コーヒーとおにぎりを提供する“青いしろくま”のロゴを制作。
Created a logo for “Aoi Shirokuma,” a coffee and rice ball shop located in a corner of Aguri Kubokawa Roadside Station.

Client. 青いしろくま(2022)
D. 中澤 之雅
日曜市のいも天のロゴ
Branding, Logo, Package, Space
日曜市、ひろめ市場を代表する高知名物「いも天」のリブランディングとして、ロゴ、パッケージ、店舗デザインに至るまで一式を制作。
Created a complete set of logo, packaging, and store design for the rebranding of Imoten, a Kochi specialty that represents the Sunday market and Hirome Market.

Client. 大平商店(2019)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
日曜市のいも天 箱入り
Branding, Logo, Package, Space
日曜市、ひろめ市場を代表する高知名物「いも天」のリブランディングとして、ロゴ、パッケージ、店舗デザインに至るまで一式を制作。
Created a complete set of logo, packaging, and store design for the rebranding of Imoten, a Kochi specialty that represents the Sunday market and Hirome Market.

Client. 大平商店(2019)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
日曜市のビニール袋
Branding, Logo, Package, Space
日曜市、ひろめ市場を代表する高知名物「いも天」のリブランディングとして、ロゴ、パッケージ、店舗デザインに至るまで一式を制作。
Created a complete set of logo, packaging, and store design for the rebranding of Imoten, a Kochi specialty that represents the Sunday market and Hirome Market.

Client. 大平商店(2019)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
日曜市のいも天の粉
Branding, Logo, Package, Space
日曜市、ひろめ市場を代表する高知名物「いも天」のリブランディングとして、ロゴ、パッケージ、店舗デザインに至るまで一式を制作。
Created a complete set of logo, packaging, and store design for the rebranding of Imoten, a Kochi specialty that represents the Sunday market and Hirome Market.

Client. 大平商店(2019)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則
日曜市のイラスト
Branding, Logo, Package, Space
日曜市、ひろめ市場を代表する高知名物「いも天」のリブランディングとして、ロゴ、パッケージ、店舗デザインに至るまで一式を制作。
Created a complete set of logo, packaging, and store design for the rebranding of Imoten, a Kochi specialty that represents the Sunday market and Hirome Market.

Client. 大平商店(2019)
D. 中澤 之雅 Pm. 池田 友則